Omul care a cucerit universul

Bătrânul povestea:
– De la o vârstă fragedă am început să mă interesez de bogăție, de putere. Doream să fiu stăpânul întregii lumi.
Am început să mint oamenii, să mă folosesc de ei, am început să adun bani și putere. Pentru mine, totul era o marfă. Dar mi-am făcut mai mulți dușmani și, cu cât încercam să urc mai sus, cu atât aveam o cădere mai dureroasă. Eram foarte departe de a avea puterea deplină.
Atunci, am ales o altă cale. Am început să studiez mult, să citesc, să cuceresc culmile științei. Însă, cu cât mai multe lucruri aflam, cu atât mai mult înțelegeam că știu foarte puțin și sunt departe de a cuceri infinitul universului.
Apoi, a intrat o femeie în viața mea. Odată, ea mi-a spus că mă iubește. În acea clipă, întreg universul a ajuns la picioarele mele…

6 responses to this post.

  1. Ce mult schimba persoana care ne iubeste…

    Răspunde

  2. 🙂 Nu cred in povestea asta…

    Răspunde

  3. e cumva 8 martie, că de regulă doar atunci se fac astfel de mărturisiri, care apoi te jenează… 🙂

    Răspunde

Lasă un comentariu