Despre schimbare

Prostia se stabilise, deja, de mulţi ani, într-o ţară şi îşi construi chiar în inima ei, un palat.
Odată, slugile ei veniră şi-i spuseră:
– Oamenii s-au săturat de sărăcie, corupţie, şi de toate necazurile care s-au abătut asupra lor din cauza ta. Se pare că, în scurt timp, va urma o revoltă.
– Staţi liniştiţi! spuse prostia. Oamenii nu vor scăpa de mine atât de uşor. Tot ce pot ei să facă, este să schimbe conducătorul ţării…

10 responses to this post.

  1. Posted by aura on Iulie 17, 2012 at 6:49 am

    frum os si educativ si bineinteles adevarat ptin asta trece si poporul nostru pina nu invatam nu cred sa putem scapa.bravo

    Răspunde

  2. O Prostie isteata! :))

    Răspunde

  3. Am urmatoarea intrebare pt. tine:
    daca iti plac art. mele si imi urmaresti blogul de ce nu m-ai trecut in blogrollul tau?
    Dupa cum cred ca obsinuiesti, m-am pregatit, nu astept raspuns
    dar crede-ma ca vor urma alte si alte intrebari
    tu esti pregatit?

    Răspunde

  4. a, ce parere ai despre id-ul meu? nu ca-i fain?

    Răspunde

  5. id-ul intreg vreau sa spun „Mayamy(unde my are un his specific) bitch” , nu-i placut?

    Răspunde

    • Da, e fain. Partea a doua, prin vulgaritatea ei, are un farmec: face aluzie la originea animală a omului, origine ce ne-a dăruit plăcerea de a simți și de a percepe emoțional lumea.

      Răspunde

  6. :)))))) daca asta-i partea care emotioneaza lumea ma poti trece in blogroll doar cu ea :))) sincer, notiunea de Catea, ma onoreaza! dar si eu pe ea, recunosc :))))

    Răspunde

  7. te rog sterge si tu virgula aia (in plus)

    Răspunde

  8. Să fie oare şi situaţia de la noi din ţară ?!

    Răspunde

Lasă un răspuns

