Exemplul grădinarului

– Tatăl meu este grădinar. Are o activitate pe care nu o pot înţelege: în grădina sa creşte un soi de flori foarte rare, care înfloresc o singură zi pe an. În plus, sunt foarte firave: trebuie îngrijite în fiecare zi, anul împrejur. Trei sute şaizeci şi patru de zile de muncă, grijă şi nervi sunt sacrificate pentru o singură zi de bucurie.
– Din cuvintele tale, îmi dau seama că tatăl tău este un om extraordinar…
– Dar nu se merită un efort atât de mare pentru o singură zi. Eu, care de curând mi-am luat diploma în economie, pot spune…
– Înţeleg ce vrei să spui. Însă, chiar dacă vei obţine mulţi bani în viitor, viaţa ta nu va înflori niciodată. O vei petrece între pereţi cenuşii, doar alergând după rezultate maxime… Sfatul meu este ca, înainte să intri în lumea afacerilor, să petreci un an alături de tatăl tău. Atunci, vei înţelege că munca este mai mult decât un efort…

2 responses to this post.

  1. cred ca de fapt asta facem zi de zi muncim pentru ziua minunata de glorie de frumusete pentru ca nu avem averi dar multumire de sine ca am realizat ceva in viata avem.Eu recunosc am muncit ani buni pentru citeva zile minunate de care sunt mindra

    Răspunde

  2. […] Ivona Boitan, Lili, Zina, Maminineta, Manole, Matilda, Micawber, Renata, Sebastian Corn, Isis, Tuzdicoz. 45.731283 21.235517 Share this:StumbleUponDiggRedditLike this:LikeOne blogger likes […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

