Schimbarea

– Gata! spuse discipolul. De mâine, mă voi schimba! Voi fi mai atent, mai harnic, voi face mai mult sport, voi citi mai mult, voi face mult mai puține greșeli… Începând de mâine, voi fi alt om.
– Nu te vei schimba, spuse învățătorul, continuând, liniștit, să-și bea ceaiul.
– De ce credeți așa? Veți vedea, de mâine, voi fi altcineva.
– Dacă ți-ai fi dorit să te schimbi cu adevărat, te-ai fi schimbat chiar în această clipă…

12 responses to this post.

  1. Posted by Anonim on Decembrie 1, 2012 at 12:44 am

    imi era dor de articolele tale, credeam pe moment ca-i renuntat la blog

    Răspunde

  2. La mulţi ani,române!

    Răspunde

  3. discipolul acesta sunt eu, nu? de ce mă denunți? 🙂
    chiar azi m-am certat cu mine pentru amânare. poate e un semn că ar fi cazul să depășesc starea asta de copilărie și să trăiesc a om matur.
    să fii fericit! 🙂

    Răspunde

  4. […] vă regăsiţi în pilda asta, atunci înseamnă că aşa este […]

    Răspunde

  5. Și la mine există mult i”de mâine” și dacă nu spun: „gata, de azi”, nu prea sunt schimbări 😀

    Răspunde

  6. am mai trecut pe aici să mai aflu câte ceva, poate chiar despre mine 🙂 , și n-am găsit nimic adăugat. ești bine, da? să ai un an bun, să te bucuri de tot ceea ce faci și să ai parte de împliniri în domeniile care ți se par mai importante.

    Răspunde

  7. Reblogged this on naomikko.

    Răspunde

  8. am gasit din intamplare blogul tau…inca mai zabovesc pe aici, imi place cum scrii!

    Răspunde

  9. Statul roman a esuat in a fi un promotor al elitelor din administratia publica, iar acest lucru nu mai este de mult o noutate. Insa asta nu inseamna ca trebuie sa privim pasivi la modul indecent in care profesionalismul si integritatea unui inalt functionar public, apreciat ca fiind apolitic de catre intreaga scena politica, sunt calcate in picioare de jocuri ieftine de culise si interese de grup meschine.

    Răspunde

  10. Posted by johnnydhm on Decembrie 21, 2014 at 5:37 pm

    Ne schimbam in timp si cu rabdare.

    Răspunde

Lasă un răspuns

