Acțiunea și efectul

Un tânăr veni la bătrânul înțelept și îi spuse:
– Întotdeauna ai spus că succesul își trage rădăcinile în interiorul nostru. În fiecare dimineață, mă trezesc și încerc să mă concentrez, îmi spun în gând de câteva sute de ori: ”Eu sunt un om de succes!”. Dar succesul mă cam ocolește. Spune-mi, te rog, ce nu fac corect?
Atunci, bătrânul îi aduse în față o farfurie cu mâncare și o lingură, spunându-i:
– Acum, rostește de zece ori: ”Această lingură mă hrănește”!
După ce tânărul rosti de zece ori aceste cuvinte, bătrânul îi zise:
– Poți să repeți și de o mie de ori această propoziție, lingura oricum nu se va mișca din loc. Ca să-ți potolești foamea, va trebui să te miști tu însuți, să întinzi mâna, să iei lingura și să mănânci…

2 responses to this post.

  1. exelent ,intinde mina si vei reusi incearca din nou daca este nevoie

    Răspunde

  2. asa e ..
    cimitirele sunt pline cu gramezi de potential –

    Răspunde

Lasă un comentariu