Ceea ce am în portofel

Bătrânul și discipolii săi treceau printr-un oraș. Câțiva localnici se apropiară și începură să înjure și să strige la bătrân. Acesta, însă, le zâmbea și le ura sănătate și pace la fiecare.
După ce părăsiră orașul, discipolii, desigur, îl întrebară despre comportamentul său. El le răspunse:
– Atunci când mă duc în piață, pot să cheltuiesc doar banii pe care îi am în portofel. La fel e și atunci când vorbesc cu oamenii, pot să le dau numai ceea de ce sunt plin…

2 responses to this post.

  1. Posted by aura on Mai 7, 2012 at 7:15 am

    exelent o lectie zilnica de viata ,bunatate si dragoste pentru semeni ,multa intelepciune si viata este mult mai frumoasa si mai luminoase eu multumesc pentru fiecarepovestire pe care o primesc si ma simt mult ,m,mai bine,parca zimbesc mai mult

    Răspunde

  2. bine spus 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

