Fructe pentru Dumnezeu

Un fermier nu prea inteligent i se lăudă, odată, bătrânului preot:
– Cu fructele din roada mea se hrăneşte însuşi Dumnezeu.
– Cum aşa? întrebă preotul.
– În fiecare seară, las o traistă cu fructe lângă un anumit copac şi, când mă întorc dimineaţa, nu o mai găsesc acolo.
– Bine! Hai să verificăm, spuse preotul.
Seara, fermierul puse traista lângă acel copac, apoi ambii se ascunseră şi începură să o urmărească.
Peste vreo oră, înainte să se întunece de tot, veniră câţiva copii, se apropiară de traistă şi începură să mănânce, cu poftă, fructele.
Fermierul, văzându-i, se înfurie şi se ridică din ascunziş pentru a-i alunga. Dar preotul îl opri, zicându-i:
– Stai liniştit! Ai avut dreptate.

2 responses to this post.

  1. Posted by Florina on Aprilie 13, 2012 at 4:09 pm

    intradevar

    Răspunde

  2. și eu care acum mă pregătesc să mă duc tocmai la o întâlnire cu acești copii…
    sper că și din fructele mele se hrănește El! 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

