Cel care cunoaşte drumul

Tânărul privi ilustraţia unui lanţ muntos.
– Mda! Impresionant! concluzionă el. Mă iau fiorii când privesc aceşti munţi imenşi. Cât de puternică este natura!
– Şi totuşi, răspunse bătrânul, chiar şi aceşti munţi au fost brăzdaţi de sute de ori de paşii omului. Mai mult decât atât, omul a trecut peste cele mai mari fluvii, prin deşerturi, prin cele mai grele furtuni, peste oceane, iar, apoi, a ajuns şi în cosmos… Pentru că nimic nu îl poate opri pe cel care îşi cunoaşte drumul…

One response to this post.

  1. asta cu cunoașterea drumului e o chestie destul de dificilă pentru mulți dintre noi… mă iau pe mine de exemplu: dintotdeauna mi-a plăcut să scriu, dar am fost adolescentă în Epoca de Aur (trăim decenii de împliniri mărețe, trăim decenii de muncă și avânt! 🙂 ), iar a visa că ești scriitor sau a îndrăzni să spui că asta dorești era o impietate la adresa clasei muncitoare… și nici propulsare nu puteam avea, că nu mă pricepeam la lingușit și alte metode… și o vedeam pe mama ce dezamăgită era de mine, că nu vreau să fiu educatoare sau secretară, cum visa ea, pentru că *eu îmi cunoșteam drumul* și el nu includea meseriile respective… oricum, eu mi-am urmat visul.
    pe când alții, au dat înapoi din cauza presiunilor și au devenit niște oameni blazati, disperati, pentru că dacă nu-ți împlinești visul este… un amărât de mort frumos, cu ochii vii, ce scânteie-n afară – ca să fim nițel poeți! 🙂
    pe toți îi încurajez să afle care e drumul lor… dar atât de puțini au curaj…
    iar nefericirea este a lor, nu a noastră, care ne-am spus punctul de vedere. 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

