Cel mai simplu mod de a schimba lumea

Tânărul spuse:
– Voi transforma întreaga lume dacă va fi nevoie. O voi face să fie așa cum îmi place mie…
Înțeleptul zâmbi:
– Dar lumea are regulile ei pe care nimeni nu le poate schimba. Uite, de exemplu, acest drum este plin de spini…
– Iar eu îl voi schimba. Voi așterne un „covor” peste el, răspunse tânărul visător. Astfel, îmi va fi ușor să pășesc…
– Dar nu e mai simplu să te schimbi tu însuți? Nu e mai simplu să îți faci o pereche de încălțăminte?

2 responses to this post.

  1. asa si este -cel mai greu e de realizat lucruri simple-sa mai adaugi un electron pe orbita nucleului sau sa convingi un om sa faca ceva-depinde -totu-i relativ.Dar lumea nu tot oamenii au creat-o(societatea) de ce toate popoarele trebuie sa calce pe „greblele’ rusilor, americanilor si in primul rind a evreilor-eu i-asi da dreptate tinarului-nu tot ce spune inteleptul e absolut(nu am spus ADEVAR FII ATENT)-ASA CA AICI CRED CA ADAT-O IN BARA INTELEPTUL TAU-pardon

    Răspunde

Lasă un răspuns

