Cine va fi promovat

Un muncitor veni în biroul directorului și îi spuse:
– În fiecare zi, eu vin la timp la muncă. Niciodată nu am întârziat. Mai mult de atât, nimeni nu a avut vreun motiv să spună că sunt leneș. Orice sarcină o îndeplinesc conștiincios. Vin la muncă, primesc agenda de activități și urmăresc punct cu punct să realizez toate sarcinile. Nu ți-am dat niciodată motive să fii furios pe mine, greșeli grave nu am comis niciodată. Permanent, intram în topul celor mai buni lucrători… Toate aceste lucruri nu le pot spune despre colegul meu. El îmi este cu mult inferior la toate capitolele. Atunci, de ce anume pe el l-ai promovat?
– Pentru că el, totuși, la un capitol îți este superior.
– Care anume?
– În tot ceea ce faci la muncă, tu întotdeauna te gândești la propriile performanțe, pe când el se gândește la performanțele companiei…

10 responses to this post.

  1. Posted by Anonim on Martie 16, 2012 at 7:19 am

    cred ca este un sfat intelept daca fiecate ar incerca macar o ora in fiecare zi sa gindeasca la binele general in loc sa gindeasca la el am trai intr-o lume mai buna

    Răspunde

  2. Primele lecții de acest fel se învață în primii ani de viață. 🙂

    Răspunde

  3. de multe ori vorbesc cu prietenele mele și mereu spunem așa: diorința mea este să fiu OM, ceea ce înseamnă să mă gândesc și la binele celorlalți nu doar la al meu, să nu fiu egoistă

    Răspunde

  4. Mai se fac promovari pe vremuri din astea?))) Daca nu esti bun in ceea cefci, ca individ, e greu sa te gandesti la binele companiei, pentru ca acesta are de a face cu ceea ceface fiecare individ in parte

    Răspunde

    • Aici cred că depinde foarte mult de context: mărimea companiei, domeniul în care activează, activitățile care le presupune, filosofia ei etc.
      Pentru unele companii importantă este disciplina angajaților, pentru altele, rezultatul…

      Răspunde

Lasă un răspuns

