Succesul născut de atitudine

– Am auzit că, în sfârșit, ți-ai deschis și tu o mică afacere, îi spuse un milionar, amicului său tânăr.
– Da, mi-am deschis. Dar nu e atât de simplu…
– De ce?
– Până acum am avut mai multe cheltuieli și pierderi decât profituri…
– Să fiu sincer, și eu am pierdut mult în viață. Mai multe decât îți poți închipui. Dar îți voi spune un secret: când te gândești la pierderi, la neajunsuri, ele se înmulțesc și se adună în jurul tău. Iar atunci când te gândești la ce ai de câștigat, belșugul și succesul sunt alături de tine.

7 responses to this post.

  1. Posted by razvan on Martie 13, 2012 at 2:56 pm

    Nimic mai adevarat. Acest lucru il puteti gasi detaliat in unele carti scrise de autori celebri. Poate cea mai buna dintre ele: „De la idee la bani – Napoleon Hill”

    Succes

    Răspunde

  2. și un simplu gând ne mobilizează

    Răspunde

  3. Bine te gasesc acasa!
    „Puterea magica a gandului” de David Scwartz – o carte la fel de buna in acest sens ca si cea recomandata de Razvan. Obligatorii amandoua pentru cineva cu mintea deschisa, ca tine. Zile frumoase!

    Răspunde

Lasă un răspuns

