Soluția nu o putem găsi decât în noi

– Dă-mi și mie, te rog, rețeta acestei prăjituri! se adresă unui bucătar cu experiență, un coleg de-al său mai tânăr.
– Bine, răspunse acesta și îi scrise rețeta pe o foaie.
A doua zi, bucătarul tânăr îi spuse:
– Am încercat să fac ieri seara prăjitura dar nu mi-a ieșit la fel ca la tine. Am făcut totul întocmai cum e scris în rețetă. Poți să o verifici? Poate ai scris ceva greșit…
Bucătarul bătrân luă foaia și o examină. Apoi spuse:
– Rețeta este corectă. Pur și simplu, tu când ai făcut prăjitura te-ai condus după o foaie de hârtie, pe când eu, atunci când fac prăjitura, mă conduc după propriul meu gust.

6 responses to this post.

  1. Cand nu punem suflet, iasa ceva fara gust si viata!

    Răspunde

  2. fiecare om trebuie sa urmeze „gustului” sau de viata!!! bun exemplu 😉

    Răspunde

  3. eu am văzut această bucată dulce și am gâbdit: un material bun este, și nu am dat greș 🙂

    Răspunde

  4. Posted by Florinaaa on Martie 9, 2012 at 9:34 pm

    excelent!

    Răspunde

  5. cat adevar

    Răspunde

  6. Mulțumesc tuturor. 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

