Ce prieteni avem…

Un mic funcționar îi spuse, odată, unui cunoscut de-al său:
– Regele nostru nu se pricepe deloc în treburile statului…
Aceste cuvinte ajunseră și la urechea regelui… Peste puțin timp, la palat fu adus funcționarul cu pricina.
– Bine, spuse regele. Adu-mi argumente care să susțină părerea ta!…
Spre surprinderea tuturor, acel funcționar, la sfârșitul zilei, nu fu pedepsit ci, dimpotrivă, deveni un mare demnitar și sfetnic pe lângă rege…
– De ce nu l-ai pedepsit? îl întrebă, apoi, regina.
– Tatăl meu, înainte să-mi dea tronul, mi-a dat un singur sfat: mi-a spus să mă feresc de oamenii care mă laudă și să mă înconjor de oameni care mă critică…
Regatul înflorea…

7 responses to this post.

  1. Rănile facute de un prieten, dovedesc credincioşia lui!

    Răspunde

  2. Da’ nici sa te critice prea mult :D. Sau cel putin, nu in chestii minore.

    Răspunde

  3. problema noastra este ca nu ne intereseaza ca ceea ce facem sa fie pe termen lung, ci sa fie pentru interesul-buzunarul nostru. si atunci nu vrem altceva decat oameni care sa ne cante in struna si tovarasi de talharie – 🙂
    cei care ne atrag atentia, ne trag de maneca sunt dusmanii nostri pentru ca nu vrem ceva care tine, ci ceva care sa ne ajute pe moment…
    ei, poate ne mai schimbam noi la un moment dat!

    Răspunde

Lasă un răspuns

