Despre vederea unui bătrân

Învățătorul le spuse discipolilor:
– Vederea tinerilor este foarte ageră. Și totuși, un bătrân, deși are ochi mai slabi, vede mult mai mult decât un tânăr…
Discipolii zâmbeau și învățătorul le dădu un exemplu:
– Atunci când vede un necunoscut, tânărul, în primul rând, îi privește hainele, îi analizeazză fizicul. Bătrânul, însă, în primul rând, întotdeauna privește în suflet.

One response to this post.

  1. cred ca este vorba despre un batran dintre cei pe care eu nu i-am intalnit… sunt prea putini batrani care sa-mi fie dragi si nu pentru ca nu am eu inima mare, ci pentru ca si batranii se poarta tot ca tinerii… cat mi-as dori un batran… sau macar eu sa fiu un batran ca acestia din pilda ta… 🙂 evident, sa fiu batrana in acest fel de acum, chiar!

    Răspunde

Lasă un răspuns

