Rădăcina progresului e în interior…

Doi prieteni discutau odată. Unul întrebă:
– Cum îți mai merge la muncă? Cum te împaci cu colegii?
– Destul de bine. De ce?
– Te invidiez. Colegii mei îmi sunt din ce în ce mai antipatici. În fiecare zi, trebuie să-i suport pe fiecare din ei. Unul e supărăcios, altul e prea zgârcit, al treilea e leneș… Fiecare are câte un neajuns. În zadar încerc să vorbesc cu ei, să-i îndemn să se schimbe. Am impresia că, intenționat, ei refuză acest lucru…
– Iar eu, atunci când observ neajunsuri la cineva, încerc să le corectez pe ale mele…

2 responses to this post.

  1. parca este despre clasa mea ))

    Răspunde

Lasă un răspuns

