Principala ”putere” a omului

Doi discipoli se aflau într-o discuție aprinsă:
– Eu cred că cea mai mare forță a omului este cuvântul, spunea unul din ei. Cel care posedă această forță, întotdeauna va reuși să se descurce între oameni. Va putea, cu ușurință, să își câștige și mâncare, și haine și orice alte lucruri necesare…
– Iar eu cred că cea mai mare forță a lui este cunoașterea naturii, spunea celălalt. Pentru că, atunci când omul ajunge într-un loc pustiu, departe de civilizație, nu va reuși să găsească apă și mâncare, nu va reuși să supraviețuiască de unul singur dacă nu va cunoaște natura. În această situație, cuvântul nu îl va ajuta cu nimic…
În final, hotărâră să întrebe și părerea bătrânului înțelept. El le răspunse:
– Eu cred că cea mai mare forță a omului este capacitatea lui de a învăța. Atunci când se va afla între oameni, va învăța iscusința cuvintelor. Iar atunci când va fi într-un loc pustiu, va învăța să supraviețuiască de unul singur…

8 responses to this post.

  1. Posted by nabiyafly on Ianuarie 25, 2012 at 4:14 am

    foarte corect zis 🙂

    Răspunde

  2. Devenim puternici in ceea ce dorim sa devenim. Pe ceea ce punem accentul, in acea directie ne dezvoltam. Dar nu neaparat pe ceea ce punem noi accentul e si important, ci poate doar ni se pare noua

    Răspunde

  3. A invata… Iti multumesc ca am aflat de la tine care este cea mai mare putere pe care o am si pe care trebuie sa mi-o cultiv. 🙂

    Răspunde

  4. Cu plăcere 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

