Primul pas spre înțelepciune

Un tânăr se apropie de învățător și îl întrebă:
– Ce trebuie să fac să ajung înțelept?
– Uite ce frumos plouă afară, spuse bătrânul. Du-te și stai sub ploaie!
Tânărul strâmbă din nas, gândindu-se ”Cum m-ar putea ajuta acest lucru?”. Totuși, urmă sfatul bătrânului. Ieși afară sub ploaia rece.
Apa îi pătrunse repede sub haine și, peste zece minute, intră înăuntru ud până la piele .
– Cum a fost? întrebă învățătorul. Ce ai simțit, ce lucruri noi ai descoperit?
– Ce să descopăr? Pur și simplu m-am simțit ca un prost…
– Să știi că ai făcut o mare descoperire. Te afli pe drumul corect, pe drumul înțelepciunii. Să realizezi faptul că ești prost este un mare pas…

12 responses to this post.

  1. 😆 eu știam cam așa:
    -de existența unui organ îți dai seama doar când te doare…
    și!
    e bine că te doare! înseamnă că-l mai ai…

    Răspunde

  2. Posted by nabiyafly on Decembrie 24, 2011 at 1:08 am

    mi-a placut …important e ca eu sa nu comit acest pas spre intelepciune miine in timpul examenului )))

    Răspunde

  3. foarte tare 😀

    Răspunde

  4. 😀 tare de tot multima fraza !

    Ho Ho Ho Craciun Fericit!!!

    Răspunde

  5. ..cu cat stim mai multe, cu atat realizam cat de putine stim defapt 🙂 Am prins ideea, foarte frumos…Merci!

    Răspunde

Lasă un răspuns

