Despre ochii închiși

– Spune-mi, ai văzut astăzi cerul când veneai la mine? îl întrebă învățătorul pe discipol.
– Nu.
– De ce?
– Mă grăbeam, doream să ajung mai repede…
– Dar strada ai văzut-o?
– Da.
– Povestește-mi ce ai văzut!
– Oameni grăbindu-se, mașini multe, zgomot, praf.
– Așa va fi și peste douăzeci, și peste cincizeci, și peste optzeci de ani. Alți oameni se vor grăbi, alte mașini vor face zgomot. Noi nu vom fi atunci dar totul va fi la fel. Dacă nimic nu se va schimba, atunci de ce să nu ai timp să privești cerul?

2 responses to this post.

  1. cu această chestionare e ca şi cu abonamentul de ratb… dacă nu-l ai, iei amendă, deci e grav. dacă-l ai, nu te aplaudă nimeni, nu te ia în braţe, nu te felicită… 🙂
    eu vreau cadou, premiul meu, pentru că privesc cerul şi nu o dată pe zi, ci mai mereu… şi nu-mi pasă de stradă… 🙂

    Răspunde

  2. Cadoul este fericirea interioară ce ia naștere atunci când privim cerul 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

