Cuvintele care motivează

Un om ajunse odată, întâmplător, la o petrecere străină, unde nimeni nu îl cunoștea.
Petrecăreții îl invitară cu ei la masă, apoi, unul din ei se ridică și spuse un toast:
– Vreau să închin acest pahar pentru bunătatea pe care oaspetele nostru o are din plin…
La sfârșitul petrecerii, străinul se apropie de acel om care spuse toastul și îi spuse:
– Vă mulțumesc mult pentru aprecierea dumneavoastră! Dar totuși, dumneavoastră nu mă cunoașteți deloc…
– Și nu văd nicio problemă, îl întrerupse acesta. Dacă sunteți un om bun, înseamnă că am avut dreptate. Iar dacă nu, posibil, veți deveni un pic mai bun după aceste cuvinte…

3 responses to this post.

  1. […] Grig, Lili, Mirela, Peter, Ragnar, Rokssana, Shayna, Supravieţuitor, Teo, Theodora, Tuzdicoz, Tu, Vlady, Zina. 45.731283 21.235517 Share this:StumbleUponDiggRedditLike this:Like2 bloggers […]

    Răspunde

  2. am văzut oameni care, după cuvinte bune, îţi spun… ia lasă-mă cu bazaconiile astea…
    scepticismul şi atitudinea lor indiferentă faţă de cea mai puternică dovadă de iubire din lume – cuvântul de încurajare! (cealaltă faţă a lui este fapta dezinteresată!) – nu mă sperie şi nici nu mă determină să mă opresc din a-l folosi.

    Răspunde

Lasă un răspuns

