Caută doar cel ce nu are

Mulțimea îl rugă pe înțelept să le spună ceva despre Dumnezeu. Dar el, spre surprinderea tuturor, tăcu. Trecură vreo câteva minute de tăcere, până când cineva spuse:
– De ce nu doriți să spuneți ceva despre Dumnezeu?
– Eu prefer să tac despre Dumnezeu, răspunse înțeleptul.
– De ce?
– Dumnezeu e ca și fericirea. E întotdeauna în noi. Dar cu cât vorbim mai mult despre el, cu atât mai greu îl găsim înăuntrul nostru…

5 responses to this post.

  1. Posted by Mirean on Noiembrie 11, 2011 at 9:59 am

    De ce totuşi nu încerci să promovezi pildele mult mai frumoase din patericele ce le avem moştenire de mii de ani? Chiar e mai „cool” să imporţi gîndire străină meleagurilor noastre?

    Răspunde

    • Și tu ești autor de blog, dacă nu mă-nșel. Ai toată libertatea și timpul din lume să le postezi la tine pe blog. Nu văd nicio problemă aici.
      Cât privește a doua întrebare, nu intenționez să fiu ”cool”. Dacă doream să fiu cool, cu siguranță alegeam domeniul politicului. Pur și simplu scriu pe blog ceea ce îmi place mie. Nu e normal acest lucru?

      Răspunde

  2. Asa e, cu cat vbim mai mult despre El, cu atat vom avea mai multe intrebari fara raspuns, sau raspuns ce se gaseste prea greu si incetezi sa-l mai cauti.

    Răspunde

  3. eu zic mereu… fericirea e în mine… Dumnezeu e lângă mine…
    mi-aş dori eu să fie în mine El, dar la câte imprudenţe fac, ar fi o reclamă proastă pentru El, aşa că Îl prefer lângă mine… pentru bunul Lui renume şi pentru liniştirea mea… 🙂

    Răspunde

  4. Cre că e destul să știi că întotdeauna e prin preajmă…

    Răspunde

Lasă un răspuns

