Destinul nu înseamnă totul

O femeie îl întrebă odată pe înțelept:
– De ce destinul este atât de nemilos cu mine?
– Să știi că destinul tău este în mâinile tale, răspunse înțeleptul. Fiecare om deține controlul asupra destinului său.
– Bine dar eu nu am putut influența în niciun fel faptul că m-am născut femeie. Deci nu dețin controlul asupra destinului.
– Să fii femeie nu înseamnă destin. Să fii femeie este misiunea ta…

5 responses to this post.

  1. Oh da….asta suna a reply la articolul meu de ieri…:)

    Răspunde

  2. Thx God I’m a Woman … ! )))))

    Răspunde

  3. Posted by ina on Decembrie 8, 2011 at 7:45 am

    destinul este calea pe care ne-o construim intotdeauna in trecut pentru viitor,prin ceea ce gandim ,simtim si infaptuim.

    Răspunde

  4. Aș spune că această cale o construim în prezent…🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

