Despre textele scurte

Învățătorul spuse:
– Cel mai puțin de nădejde instrument al minții omului este graiul. Desigur, fără cuvinte, comunicarea între oameni ar fi fost imposibilă. Dar cuvântul nu este esența lucrurilor. Însă oamenii se lasă conduși de cuvinte. Un înțelept întotdeauna are mare grijă de graiul său și niciodată nu va spune mai mult decât este nevoie. Străduiți-vă să rostiți cât mai puține cuvinte dar să le alegeți pe cele potrivite!
Un discipol se ridică și întrebă:
– Dar atunci când avem multe gânduri de spus? Cum am putea scrie, de exemplu, un tratat filosofic limitându-ne la câteva fraze?
Învățătorul, atunci, răspunse:
– Într-un strop de rouă se oglindește cerul întreg…

8 responses to this post.

  1. Comunicarea este 80% non verbala

    Răspunde

  2. Comunicare…cuvintele conduc totul, ele te duc la fapte….

    Răspunde

  3. Astazi ti-am descoperit blogul,intr-un mod mai putin ciudat,dar ciudat totusi. Am privit o secventa de la Desteptarea de pe Jurnal Tv,acolo unde intr-o rubrica au fost citite randuri dintr-unul din posturile tale…bla bla bla…Am cautat ,am gasit, te-am recunoscut(dupa poza ,evident) si am ramas placut surprinsa 🙂 Dar foarte foarte placut surprinsa. Ai castigat un cititor fidel >:D<

    Răspunde

  4. hfhngjmk pofikkkk

    Răspunde

Lasă un răspuns

