Despre calea spre putere

Când era mic, Dumnezeu l-a întrebat:
– Ce ai vrea să primești de la mine?
– Vreau să-mi dai putere, vreau să fiu cel mai puternic din lume, spuse tânărul băiat…
Începând cu acea clipă, viață îi deveni destul de grea. Avea probleme până peste cap. Nu reușea să facă față unei nenorociri, că la orizont, deja, îl aștepta alta. Norocul îl ocolea. Nimic nu i se primea ușor. Întotdeauna, trebuia să depună un efort colosal pentru a reuși ceva…
– De ce mi-ai dat o viață atât de grea? îl întrebă el, odată, pe Dumnezeu.
– Doar trecând printr-o viață grea, vei căpăta puterea necesară să treci de toate obstacolele.
– Dar de ce nu ai putut să-mi dai din start puterea pe care ți-am cerut-o?
– Am uitat să-ți spun că eu le dau oamenilor numai semințe…

3 responses to this post.

  1. Asta e ff valabila pentru clipele astea in care greutatile parca ne doboara… ne da speranta 😀

    Răspunde

  2. Omul e puternic atât timp cât nu încetează să lupte.

    Răspunde

  3. orice depasire de obstacol il face mai puternic..

    Răspunde

Lasă un răspuns

