Seriozitatea în relațiile umane

Discipolul îl întrebă pe învățător:
– De ce oamenii se supără atunci când cineva face vreo glumă? Gluma este un lucru mic și nevinovat. Este atât de grav să glumești atunci când îți poftește inima?
– Nu e un lucru grav să glumești atunci când vrei, la fel cum nu e grav nici să pierzi încrederea oamenilor, răspunse învățătorul.

4 responses to this post.

  1. Posted by Felix on Octombrie 1, 2011 at 9:48 am

    Eu cred că nu aș putea trăi fară a glumii. E un lucru frumos, dar și interesant până la urmă, pentru că poți vedea reacția celorlalți la ceva ce tu găsești amuzant.

    Răspunde

  2. Sigur, gluma este un lucru fără de care viața nu ar fi atât de frumoasă și colorată.
    Dar nu chiar întotdeauna e bine să glumești când îți poftește inima. Unele glume ar putea supăra pe cineva.
    În afară de aceasta, cel care încearcă întotdeauna să glumească, va fi catalogat în subconștientul celor din jur drept neserios.
    Deci, după cum spuneam, e bine să glumim și să vedem viața prin această prismă dar nici chiar întotdeauna. Adevărul este undeva la mijloc.

    Răspunde

  3. Posted by nabiyafly on Octombrie 1, 2011 at 9:01 pm

    Îmi plac glumele, de fapt sunt persoana care nu îmi face mai mare placere în lume decît să rîd, să zîmbesc dar uneori gluma răneşte, iar eu mi-am pierdut încrederea în persoana care chiar iubea să glumească mult. În orice glumă mereu se ascunde un adevăr

    Răspunde

  4. Da, ar fi de evitat glumele care conțin ironie.

    Răspunde

Lasă un răspuns

