Din pesimism se naște pesimism

Dimineața un om mergea în autobus și se gândea: ”Viața mea e de nimic. Prietenii mei sunt fățarnici. Soția mă înșeală. Toți oamenii sunt niște nemernici”.
Lângă el, stătea îngerul său personal și scria într-un carnețel: ”Viață de nimic. Prieteni fățarnici. Soția care îl înșeală…”
– Ciudat! își spuse, apoi, îngerul. Deja a câta zi la rând aceleași dorințe. Dar ce să fac. El e stăpânul meu. Tot ce comandă, trebuie să-i îndeplinesc…

7 responses to this post.

  1. fff frumos blog.L-am descoperi trecent si m-am apucat de citit.ff captivant.Am ajuns pe la jumate,mai am un pic…se citeste totul dintr-o rasuflare.Si e cu sens! Bravo!

    Răspunde

  2. Total deacordddd…Gandurile sunt percepute ca fiind Dorinte, iar dorintele se materiaizeaza!

    Răspunde

  3. Ne punem pe privit 🙂 o oră și jumătate. E nevoie și de popcorn.

    Răspunde

    • Lucrurile durabile se fac cu răbdare, cu multă răbdare… Altfel, ele au rădăcini scurte și, la prima rafală de vânt, cad la pământ.
      Dacă ești dispus, te uiți. Dacă te grăbești, ai să-ți aduci aminte altădată de el. Orice moment în care te decizi să începi, e momentul potrivit pentru tine…
      Un gând bun… 🙂

      Răspunde

  4. Exemplu clar de cum functioneaza legea atractiei…
    Azi am dat mai departe povestirea, poate are vreun omulet nevoie de tâlcul din ea. Multumesc.

    Răspunde

Lasă un răspuns

