Atunci când îți realizezi visul…

Un pilot zbura cu amicul său într-un avion deasupra Californiei. La un moment dat, el îi spuse prietenului său:
– Privește! Uite ce lac frumos e acolo! Eu m-am născut nu departe, uite în acea localitate.
Și îi arătă o mică localitate de peste deal. Apoi continuă:
– M-am născut în aceste locuri. Când eram copil, veneam la acest lac și ocupația mea cea mai plăcută era să prind pește. Aruncam undița în apă și priveam spre cer care era brăzdat de multe avioane. Visul meu cel mai mare era să ajung pilot și să zbor deasupra tuturor lacurilor și dealurilor. Acum, când privesc spre lacul meu, mai am un singur vis: să ajung la timpul când mă voi pensiona și voi avea ocazia șă vin și să-mi petrec timpul aici, pe malul lacului meu, pentru că este atât de frumos…

One response to this post.

  1. întotdeauna visăm să avem altceva decât ceea ce este sub ochii noștri.
    Important este, totuși, faptul că nu contenim să visăm 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

