Îngroapă-ți toate îndoielile!

Un om foarte bogat dar nu foarte tânăr de undeva din Orient se căsători cu cea mai frumoasă femeie din țara sa. El o iubea foarte mult.
Trăiră în fericire și pace dar, odată, omul trebuia să plece de acasă pentru mult timp ca să-și rezolve unele afaceri. Știind că soția sa este foarte frumoasă și rămâne singură o perioadă mare de timp, începu să-i fie frică de o eventuală infidelitate, pe durata absenței sale. De aceea îi spuse unui slujitor de-al său să o urmărească pe soția sa cât timp el va lipsi…
Trecură câteva luni și omul se întoarse din călătoria sa. În pragul casei, îl găsi pe slujitorul său plângând.
– De ce plângi? îl întrebă el.
– Soția dumitale te înșeală. Intră și privește în lada din camera ei: acolo e ascuns amantul ei.
Se întristă omul. Se afla într-o situație în care nu știa ce să facă.
El gândea așa: ”Dacă slujitorul mă minte acum și atunci când voi chema martori și voi deschide lada, nu va fi nimeni în ea, mă voi face de râs și soția mă va părăsi. Dacă, însă, el spune adevărul, soția mea va trebui să fie pedepsită conform legilor Orientului, adică omorâtă cu pietre și oricum o voi pierde”.
Mult timp se gândi omul și, într-un final, îi porunci slujitorului său să îngroape lada în grădină fără să o deschidă.

5 responses to this post.

  1. Ce solutie radicala!!

    Răspunde

  2. wow.asta a fost asa…..asa.

    Răspunde

  3. Posted by nabiyafly on August 13, 2011 at 1:27 am

    am muţit la sfărşit, poate eliberează-ţi îndoielile era mai bine, decît să le îngropi, e şi mult mai uşor, ai deschis ladiţa şi au plecat, dar aşa chinuiete încă să sapi o groapă şi să o mai astupi ))))))))

    Răspunde

  4. eu cred că a vrut să dea o lecţie soţiei – dacă într-adevăr era un el acolo, sigur ea n-a mai umplut lăzile în anii următori… 🙂

    Răspunde

  5. Vezi că dacă le dai drumul se plece, îndoielile pot reveni mai târziu… Dar așa, stau îngropate și am uitat de ele 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

