Cel mai important lucru din viață

Un tânăr veni bucuros la tatăl său și îi spuse:
– Tată! Am intrat la universitate. Bucură-te pentru mine! În sfârșit, mi-am găsit fericirea.
– Foarte bine, fiul meu. Înseamnă că în anii următori, vei învăța. Iar apoi, ce va urma?
– Apoi, voi lua licența și voi începe să muncesc. Voi deveni un avocat bun.
– Și apoi?
– Apoi, mă voi căsători, voi avea copii, îi voi crește și îi voi susține să învețe și să aibă o meserie bună.
– Iar apoi?
– Iar apoi, va urma odihna binemeritată. Mă voi pensiona, mă voi bucura de nepoții mei.
– Apoi ce va fi?
Tânărul căzu pe gânduri.
– Nimeni nu trăiește veșnic, spuse el. Ca și toți oamenii, voi muri.
– Și apoi? Apoi ce va fi, fiule?
Tânărul căzu, din nou, pe gânduri. Apoi spuse:
– Mulțumesc, tată! Uitasem cel mai important lucru…

4 responses to this post.

  1. Minunat blog,domnule Om bun.

    Răspunde

  2. si totusi, care e cel mai important lucru in viata?

    Răspunde

  3. cred că cel mai important e să fii om bun… 🙂 şi asta se poate face fiind ca vrabia din postarea cu incendiul, nu? 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

