Fiți fericiți indiferent de nuanțe!

Când ea era tânără, veni, odată, îngerul destinului și o întrebă:
– De ce ai nevoie pentru a fi fericită?
Ea îi răspunse:
– Am nevoie de un soț frumos și iubitor, o casă mare și frumoasă și trei fete.
– Bine! spuse îngerul…
Nu după mult timp, ea se căsători cu un bărbat frumos care o iubea, avea grijă de ea și o susținea, cumpărară împreună o casă mare și frumoasă, apoi avură trei… băieți…
Peste câțiva ani, îngerul destinului o mai vizită o dată și ea îi spuse:
– Nu te-ai ținut de cuvânt. De ce mi-ai dat trei băieți când eu mi-am dorit trei fete?
Îngerul îi spuse:
– Nici tu nu te-ai ținut de cuvânt: de ce nu ești fericită?

5 responses to this post.

  1. Nu mă așteptam la finalul acesta dar cam așa este. Întotdeauna îți promiți că o să fii fericit dacă obții ceva ce îți dorești și niciodată nu te ții de cuvânt :). Ei bine mie îmi place să zâmbesc. Mult !

    Răspunde

  2. Posted by petedeculoare on Iulie 17, 2011 at 5:03 pm

    de multe ori ne legam de lucruri si credem ca vom fi fericiti ca daca se intampla exact cum ne imaginam, in loc sa facem sa se intample lucrurile din jurul nostru si sa apreciem ceea ce ni se ofera.

    faine povestioarele, oare de unde le luati?

    Răspunde

  3. Posted by petedeculoare on Iulie 17, 2011 at 5:05 pm

    * si credem ca vom fi fericiti daca se intampla exact cum ne imaginam (scuze pentru greseala)

    Răspunde

  4. Pai urma sa aiba si trei fete cucuiete 🙂
    trei nurori

    Răspunde

Lasă un răspuns

