Atunci când suntem nehotărâți

Un tânăr bogat veni la înțelept acasă pentru a-i cere sfatul.
– Îmi place mult de o domnișoară, îi spuse el. Foarte, foarte mult. Și acum stau și mă frământ: să mă căsătoresc cu ea sau nu? Dă-mi, te rog, un sfat!
Înțeleptul îl privi și spuse:
– Nu te căsători cu ea!
– De ce să nu mă căsătoresc? întrebă tânărul.
– Pentru că dacă doreai cu adevărat să te căsătorești cu ea, nu mai cereai sfatul nimănui…

3 responses to this post.

  1. Intradevar.. atucni cind suntem indecisi trebuie sa facem ceea e ne vine prima in gind..
    Cind gindim prea mult, riscam sa facem alegerea incorecta.. !!

    Răspunde

  2. Posted by nabiyafly on Iulie 15, 2011 at 2:26 pm

    atunci cînd suntem nehotărîţi trebuie să încetăm să mai gîndim şi să facem cum simte sufletul ,doar aici vom găsi răspunsul, dar nu să căutăm înţelepţi

    Răspunde

  3. de unde deducem că bogăţia nu înseamnă neapărat deşteptăciune, iar înţelepciunea înseamnă întotdeauna sfaturi radicale… mie-mi place să mă sfătuiesc cu cei din jur, nu mă bazez pe ceea ce cred eu…

    Răspunde

Lasă un răspuns

