Cele două sfaturi pentru a avea succes

Bătrânul se afla pe patul de moarte. Îl chemă, atunci pe fiul său pentru a-i da ultimul sfat și îi spuse:
– Acum îți voi spune secretul meu. Întotdeauna să ții minte două reguli care mi-au adus succesul și care, la sigur, te vor ajuta și pe tine.
Prima regulă este că atunci când faci o promisiune, ține-te de cuvânt. Orice nu s-ar întâmpla, tu trebuie să îndeplinești ceea ce ai promis și niciodată să nu te abați de la această regulă. Anume în așa mod eu am reușit să-mi deschid o afacere și am ajuns, pe parcurs, un om de succes.
A doua regulă este să nu promiți niciodată nimic…

Lasă un răspuns

