Atunci când trăim clipe grele în viață

Un om avu, odată, un vis: se făcea că se plimbă pe o plajă, iar, alături de el, Dumnezeu.
Începu să-și aducă aminte de clipele frumoase din viața sa, privi în urmă și văzu două rânduri de urme în nisip.
Apoi, își aminti de clipele grele pe care le-a avut în viață. Când privi înapoi, văzu doar un rând de urme.
Se întristă atunci omul și îl întrebă pe Dumnezeu:
– Doamne, de ce atunci când am avut clipe fericite, erai alături de mine, iar în clipele de necaz și nenorocire, când aveam cea mai mare nevoie de tine, mă părăseai?
Dumnezeu îi răspunse:
– Eu te iubesc mult și niciodată nu te-am abandonat. Pur și simplu, în clipele când îți era greu, eu te duceam în mâini…

5 responses to this post.

  1. Posted by nabiyafly on Iunie 28, 2011 at 9:16 pm

    frumos…am sa tin minte ca mai apoi sa nu-i vin cu reprosuri 🙂

    Răspunde

  2. M-au trecut fiori…
    Sti, cred ca nimeni nu e in stare sa aprecieze bunatatea lui Dumnezu, noi oamenii suntem fiinte ciudate, cand suntem fericiti aproape ca uitam de El. iar atunci cand ne e greu Il invinovatim…

    Răspunde

    • Posted by nabiyafly on Iunie 30, 2011 at 1:16 am

      păi de ce am zis eu ca am să ţin minte ca să nu mai repet greşelile, fiindcă eu(anterioara eu) chiar îi reproşam şi i-am făcut boicot un timp şi i-am zis că uit de El, dar uite că bunătatea lui Dumnezeu chiar nu are margini şi eu tiptilic m-am reîntors şi mi-am cerut iertare…

      Răspunde

  3. Posted by nabiyafly on Iunie 30, 2011 at 2:37 pm

    eu tot vb la general dar m-am luat pe mine ca exemplu, nu a fost nici cu o intentie de suparat fii fără griji 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

