Pentru cei care ignoră șoaptele

Un tânăr se deplasa, pe o stradă la volanul noului său Jaguar. La marginea drumului stăteau niște copii. El îi ocoli încet și merse mai departe când, deodată, o piatră îi lovi ușa cu putere. Opri mașina, ieși furios din ea și se îndreptă spre unul din copii, strigând la el:
– Vandal needucat! De ce ai aruncat cu piatra în mașină? Știi cât e de scumpă?
– Îmi cer mii de scuze, spuse băiatul. Nu am avut nicio intenție să vă provoc daune. Fratele meu este invalid și a căzut din scaunul cu rotile. Eu, de unul singur nu îl pot ridica și deja de două ore încerc să cer ajutorul cuiva dar nicio mașină nu se oprește. Nu am găsit altă soluție decât să arunc o piatră, pentru că, altfel, nu v-ați fi oprit.
Tânărul îl ajută, desigur, să îl așeze pe fratele său în scaunul cu rotile și, când ajunse la mașină, văzu urma lăsată de piatra aruncată în ușă…
Apoi, mulți ani a mers cu Jaguarul său și întotdeauna a refuzat să repare acea zgârietură de pe ușă, pentru că ea îi aducea aminte de faptul că atunci când ignori o șoaptă, spre tine va zbura o piatră.

2 responses to this post.

  1. Posted by nabiyafly on Iunie 17, 2011 at 6:45 pm

    😀 am să ţin minte, ca să nu mă trezesc cu vreo piatra în cap ))))

    Răspunde

Lasă un răspuns

