Care este prețul adevărului

Deasupra intrării unei clădiri scria: ”Magazinul Adevărului”. Un om intră înăuntru. Vânzătorul îl întrebă:
– De care adevăr doriți să cumpărați? Parțial sau total?
– Total, desigur, răspunse cumpărătorul. Nu am nevoie de niciun pic de minciună. Adevărul meu vreau să fie cât mai limpede.
– Bine! Dar să știți că prețul adevărului total este foarte mare.
– Și nu îmi pasă. Adevărul merită sacrificii. Ce mă costă?
– Veți pierde, în schimb, toată liniștea dumneavoastră…
Tranzacția avu loc…
Omul ieși cu inimă grea din magazin. În adâncul sufletului, încă mai credea că religia sa e cea dreaptă.

One response to this post.

  1. părerea mea: preţul Adevărului este pierderea doar pentru câtva timp a liniştii, până când te acomodezi cu ideea că n-ai avut dreptate, că ai crescut într-o minciună, că da, mai mulţi oameni se înşală decât au dreptate… după aceea Adevărul te face fericit şi culmea… e şi gratis şi continuu…
    dar fiecare vorbeşte din punctul lui de vedere, din experienţa sa… 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

