Să nu uităm de lucrurile importante ale vieții

Buddha aștepta pe malul râului să vină luntrașul să îl treacă pe partea cealaltă. Deodată, apăru un fost ucenic de-al său și începu să meargă pe apă.
– Dar tu poți așa? îl întrebă el cu mândrie pe Buddha.
– Cât timp ți-a luat să însușești o asemenea măiestrie? întrebă Buddha.
– Douăzeci de ani am petrecut numai în meditații și în asceză și mi-am antrenat corpul.
Apăru luntrașul și Buddha îl întrebă:
– Cât mă costă să mă treci râul?
– Doi galbeni, răspunse acesta.
Buddha se întoarse către fostul său ucenic și îi spuse:
– Și tu ți-ai sacrificat douăzeci de ani din viață pentru un lucru care costă doi galbeni?

Lasă un răspuns

