Frumusețea și privirea bărbatului

Pe drum mergea o fată foarte frumoasă. Ea observă că este urmărită de un tânăr. Se întoarse spre el și îl întrebă:
– Spune-mi de ce mă urmărești?
Tânărul spuse:
– Mergeam și eu în treburile mele și, deodată, ai apărut tu. Mi-am dat seama că m-am îndrăgostit. Frumusețea ta divină m-a fascinat și mi-a înlănțuit privirea. Acum simt că nu voi mai putea trăi fără tine pentru că inima și gândurile mele îți aparțin deja ție în totalitate.
Frumoasa fată îl privi mirată, zicând:
– De ce anume de mine te-ai îndrăgostit? Uite soră-mea, care e cu o sută de pași în urmă, e mult mai frumoasă decât mine.
Tânărul se opri, apoi se duse cu o sută de pași în urmă și văzu o femeie foarte urâtă. Se întoarse înapoi și o întrebă pe tânăra frumoasă:
– De ce m-ai mințit? Sora ta este o femeie foarte urâtă.
– Dar și tu m-ai mințit atunci când mi-ai spus că mă iubești. Dacă mă iubeai cu adevărat, nu te duceai să te uiți la altă femeie…

One response to this post.

  1. frmos spus ,daca ma iubeai nu te-duceai la alta

    Răspunde

Lasă un răspuns

