Cuvintele Domnului

Un preot, după slujba de duminică, obișnuia să citească în fața enoriașilor din biblie. Îi plăcea să vadă cum oamenii îl ascultă. De un timp, observă că un enoriaș se uită cu mare atenție la preot și începe să plângă. ”Uite ce putere au cuvintele Domnului” gândi atunci preotul.
Odată, după ce termină de citit din biblie, când toți enoriașii se strângeau să plece acasă, preotul se apropie de acel om și îi spuse:
– Binecuvântat să fii! Am văzut cât de mult primești în inimă cuvintele Domnului pe care le citesc în fiecare duminică. Alți oameni nu se lasă atât de impresionați de aceste cuvinte. Spune-mi ce anume te mișcă atât de tare încât îți vine să plângi.
– Eu vin aici să ascult cuvântul Domnului. Dar încep să plâng din altă cauză, spuse omul.
– Dumnezeu e cu tine! Din ce cauză plângi?
– Știi, am avut cândva un țap pe care îl crecusem de mic și pe care-l îndrăgisem foarte tare. Dar, odată, a venit un lup în stână și l-a mâncat. Așa o tristețe mare m-a cuprins atunci. Și acum, de fiecare dată când te văd citind, îmi aduc aminte de țapul meu, pentru că avea o barbă la fel de frumoasă ca a dumitale.

Lasă un răspuns

