Lecția obiectelor mici

- Închipuie-ți că toată viața ai trăit sub cerul imens, fără a-ți fi îngrădită libertatea. Iar apoi, ai fost încuiat într-o cameră îngustă și întunecoasă. Abia în acea clipă, înțelegi ce a însemnat să fii liber, lucru pe care nu îl înțelegeai atunci când aveai cerul întreg deasupra capului.
– Da. M-aș întrista la început. Iar, apoi, mi-aș imagina un întreg univers chiar și în limitele acelor pereți înguști. Fiecare centimetru pătrat poate fi folosit. Fiecare fir de nisip prins în tencuiala pereților își are povestea sa… Un număr infinit de povești într-un singur perete. Orice lucru mic devine important…
– Așa e și cu timpul. Cei tineri nu înțeleg cu adevărat importanța lui pentru că au viața înainte. Ar trebui să trăim ca și cum am avea puțin timp la dispoziție. Fiecare secundă devine importantă. Fiecare clipă este folosită la potențial maxim…

2 responses to this post.

  1. Posted by Anonim on mai 5, 2012 at 7:12 am

    deosebit daca ne bucuram zilnic de lucruri marunte incet incet vom fi un pic mai buni si mai zimbitori

    Răspunde

  2. si eu am scris azi despre pretuitea timpului, daca am cunoaste cat de pretios devine la batrinete fiecare minuta, nu am da in zadar zilele

    Răspunde

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 122 other followers

