Adevăratul mod de a fi fericit

Mergea fericirea odată prin pădure și căzu într-o groapă adâncă. Încercă să iasă dar nu reuși. Auzi, deodată, pașii unui om. Fericirea atunci îi spuse:
– Trecătorule, scoate-mă, te rog, de aici!
– Dar ce voi primi în schimb? întrebă acesta.
– Dar ce îți dorești?
– Îmi doresc o casă frumoasă și scumpă, pe malul mării.
Fericirea îi îndeplini imediat dorința. Omul, bucuros, plecă să-și admire casa și uită de fericire.
Peste un timp, mai trecu cineva pe acolo.
– Trecătorule, scoate-mă, te rog de aici! îi spuse ea.
– Dar ce voi primi în schimb?
– Dar ce dorești?
– Doresc să am mulți bani, să am multe mașini de lux.
Fericirea îi îndeplini imediat dorința. Trecătorul se bucură, se duse și el să-și admire noile sale mașini iar de fericire uită.
Trecu un timp. Fericirea aproape își pierduse speranța că va ieși din groapă. Când, auzi, din nou, pașii unui trecător.
– Scoate-mă, te rog, de aici! îi spuse fericirea.
Trecătorul se apropie, îi întinse o mână și fericirea ieși, în sfârșit, din groapă.
– Ce-ți dorești ca răsplată că m-ai salvat? îl întrebă ea.
– Mulțumesc, nu doresc nimic, spuse omul și plecă.
Se bucură fericirea și începu să-l însoțească pe acel om pentru tot restul vieții lui.

One response to this post.

  1. adevărul este că aşa se cam întâmplă… cine nu vrea ceva, are parte de lucrul acela. femeile singure mă întreabă cum am făcut de m-am căsătorit şi singurul meu răspuns este că întotdeauna am crezut că voi rămâne singură toată viaţa… asta da psihologie, nu?

    Răspunde

Lasă un comentariu